Wyszukaj lekarza

z bazy ponad 100 tys. specjalistów

Znajdź swojego lekarza i dodaj opinię

Podziel się doświadczeniem z innymi użytkownikami portalu

Lekarz sportowy Bytom

Lista lekarzy z miasta Bytom

Wybierz zakres cen usług:

Sortuj lekarzy według:

polecani najlepiej oceniani korzystna cena

Ortopeda Andrzej Jasinski
średnia 5.00 z 1 opinii

Ortopeda Andrzej Jasinski

Specjalizacje:

Ortopeda, Lekarz sportowy

Medicus

ul. Żeromskiego 22, 41-902 Bytom

Zobacz dane kontaktowe

Opinia o lekarzu

Świerny specjalista, inni lekarze gdybali na temat mojego urazu, a Pan Jasiński po wysłuchaniu mojego odczucia bólu podał diagnozę i polecił potwierdzić ją badaniem EMG. Po potwierdzeniu dostałam skie...


Chirurg Michał Glogasa

Specjalizacje:

Chirurg, Lekarz sportowy, Proktolog

Centrum Medycyny Specjalistycznej On Clinic Sp.z o.o.

ul. Truchana 2, 41-500 Chorzów

Zobacz dane kontaktowe

Mada - Med

ul. Wolności 109, 41-500 Chorzów

Zobacz dane kontaktowe

Fizjoterapeuta Paweł Spetruk

Gabinet lekarski

ul. Jodłowa 35/9, 41-608 Świętochłowice

Zobacz dane kontaktowe




Trening PUMP - sztanga nie tylko dla facetów!

Fitness i sport
Lato się powoli kończy, ale mamy nadzieję, że nie kończy się Wasz zapał do ćwiczeń i zdrowego spędzania wolnego czasu. Jesteśmy w trakcie przygotowywania serii artykułów o fitnessie, nasza redaktorka - Agata - specjalnie dla Was, będzie uczęszczać na różne zajęcia fitness. Swoim doświadczeniem podzieli się z Wami w serii artykułów. Bądźcie z nami, pierwszy artykuł już dziś, a kolejne co tydzień.
Czytaj artykuł

Bieganie a powięź

Artykuł napisany przez lekarza
Fitness i sport
Większość biegaczy nie bierze pod uwagę powięzi, co może doprowadzić do szeregu kontuzji, wywołanych nieproporcjonalną adaptacją do treningu układu mięśniowego i tkanki łącznej. Jak zatem uchronić się przed urazami?
Czytaj artykuł

Trening interwałowy - podkręć tempo!

Fitness i sport
Istotą treningu interwałowego jest wykonywanie w krótkim czasie ćwiczeń o zmiennej tempie intensywności. Przykładem może być sprint przeplatany truchtem na zmianę. W założeniu przyspieszamy bicie naszego serca, zmuszamy organizm do intensywnej pracy – dużo większej niż długi trening o średniej lub niskiej intensywności. Największą zaletą są szybsze efekty w osiąganiu upragnionej sylwetki, głównie spalania niechcianego tłuszczyku, ale również umacnianie kondycji.
Czytaj artykuł

Wyszukaj innego lekarza