O lekarzu
Witamy na profilu. Wierzymy, że lekarz Jan Molski jest dobrym psychiatrą w Twoim mieście. Właśnie na tym profilu internetowym znajdziesz różne opinie o doświadczeniu zawodowym. Oczywiście jako psychiatra Jan Molski leczy zaburzenia psychiczne. Wyszukuje ich przyczyn, analizuje wszystkie objawy, zajmuje się przebiegiem leczenia pacjenta. Lekarz psychiatra w odróżnieniu do psychologa, może przepisać środki farmakologiczne. Jeżeli odczuwasz duże wątpliwości dotyczące swojego stanu psychicznego bądź bliskiej osoby, od razu umawiaj się na wizytę. Do kompetencji psychiatry należy m.in. leczenie Alkoholizm, Myśli samobójcze (Tendencje samobójcze), Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne (Nerwica natręctw), Fobie. W mieście - Poznań (woj. wielkopolskie), Jan Molski przyjmuje w gabinecie Gabinet lekarski, przy ul. Bóżnicza 11. Zapraszamy do kontaktu.
Cennik wizyt i usług
Wykonywane usługi | Cena |
wizyta lekarska (psychiatra) | |
pokaż więcej usług |
Miejsce przyjęć i kontakt
Brak mapy. Obsługa portalu została powiadomiona. Zapraszamy później.
Kliknij aby zobaczyć mapę
Terminarz wizyt
Byłeś na wizycie u tego lekarza? Dodaj opinię!
Podziel się swoim doświadczeniem, które jest niezwykle ważne dla innych pacjentów
Oceń lekarza
Opinie nie są dodawane automatycznie, aby Twoja opinia została dodana przestrzegaj regulaminu. Jak dodać opinię?Opinie
Ten lekarz nie został jeszcze oceniony. Dodaj pierwszą opinię
Podobni lekarze
Poznań - znani lekarze
Wojciech Kociemba neurochirurg, Krzysztof Wachal chirurg, Małgorzata Inerowicz stomatolog, Bożena Marszewska-Gnarowska internista, Małgorzata Popiel kardiolog, Rafał Berliński stomatolog, Marcin Orłowski gastrolog, Maria Bicz-Kubiatowicz pediatra, Piotr Bręborowicz kardiolog, Arkadiusz Niklas internista, Krzysztof Dąbrowski fizjoterapeuta, Dorota Mańkowska-Wierzbicka internista, Marek Raciborski nefrolog, Róża Kacalska stomatolog, Iwona Ignyś gastrolog
Ta osoba/podmiot jest Przedsiębiorcą - w związku z tym Konsumentom przysługują wszelkie prawa wynikające z przepisów o ochronie praw konsumentów.