Link aktywacyjny


Jeżeli zarejestrowałeś się w Krajowym Centrum Pacjenta, ale nie otrzymałeś linku aktywacyjnego, możesz skorzystać z opcji ponownego wysłania linku.

 

  1. W tym celu kliknij przycisk Logowanie, w prawym górnym rogu strony.
  2. Następnie kliknij Wyślij link aktywacyjny.
    Opcja ponownego wysłania linku aktywacyjnego
  3. Wprowadź adres e-mail podany podczas rejestracji .
  4. Kliknij przycisk wyślij link aktywacyjny.
    Ponowne wysyłanie linku aktywacyjnego - pole na adres e-mail
  5. Twój link aktywacyjny został wysłany na adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji. Pamiętaj, że link aktywacyjny jest ważny przez 48 godzin.

 

Jeśli z jakiejś przyczyny nadal nie będziesz mógł aktywować swojego konta, przejdź do działu Kontakt i wypełnij formularz kontaktowy.
W polu adres e-mail wpisz ten sam adres, który podałeś podczas rejestracji oraz wybierz temat Problem z aktywacją konta. W treści wiadomości krótko opisz problem.