Link aktywacyjny
Jeżeli zarejestrowałeś się w Krajowym Centrum Pacjenta, ale nie otrzymałeś linku aktywacyjnego, możesz skorzystać z opcji ponownego wysłania linku.
- W tym celu kliknij przycisk Logowanie, w prawym górnym rogu strony.
- Następnie kliknij Wyślij link aktywacyjny.
- Wprowadź adres e-mail podany podczas rejestracji .
- Kliknij przycisk wyślij link aktywacyjny.
- Twój link aktywacyjny został wysłany na adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji. Pamiętaj, że link aktywacyjny jest ważny przez 48 godzin.
Jeśli z jakiejś przyczyny nadal nie będziesz mógł aktywować swojego konta, przejdź do działu Kontakt i wypełnij formularz kontaktowy.
W polu adres e-mail wpisz ten sam adres, który podałeś podczas rejestracji oraz wybierz temat Problem z aktywacją konta. W treści wiadomości krótko opisz problem.