Częste pytania


Nie otrzymałem maila z linkiem aktywacyjnym.

Jeżeli w ciągu kilku minut po rejestracji nadal nie otrzymałeś wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym, sprawdź najpierw folder spam – istnieje prawdopodobieństwo, że wiadomość od nas została tam automatycznie przekierowana przez Twoją skrzynkę. W przypadku braku wiadomości w spamie – użyj funkcji ponownego wysłania maila aktywacyjnego, dostępnej tutaj. Gdyby jednak wiadomość nie dotarła w dalszym ciągu, skontaktuj się z obsługą portalu.

 

Ile płacę za rejestrację w serwisie i korzystanie z Krajowego Centrum Pacjenta?

Za rejestrację w serwisie nie płacisz nic – założenie konta było, jest i będzie darmowe, podobnie jak użytkowanie portalu.

 

Ile płacę za rejestrację do specjalisty za pomocą internetowego Terminarza Wizyt?

Za rejestrację na wizytę Krajowe Centrum Pacjenta nie pobiera żadnych opłat. Natomiast w celu uzyskania informacji na temat ceny wizyty, skontaktuj się bezpośrednio z danym specjalistą - pamiętaj, że ceny usług specjalistów podane na portalu mają jedynie charakter informacyjny.

 

Czy muszę być wcześniej zarejestrowany na Waszym portalu, aby zapisać się na wizytę do specjalisty?

Nie, nie musisz. Możesz się zarejestrować również w trakcie umawiania się wizytę - stosowne pola pojawią się po kliknięciu w wybrany termin. W tym przypadku Twoja wizyta nie będzie potwierdzona do momentu kliknięcia przez Ciebie w link wysłany na Twój adres e-mail po umówieniu się wizytę. Jeżeli natomiast jesteś już zarejestrowany, ale niezalogowany, w tym momencie będziesz mógł zalogować sie na konto.

Sekcja podawania danych

 

Lekarz przyjmuje w kilku placówkach. Jak mogę sprawdzić, które terminy dotyczą interesującego mnie miejsca?

Terminy dla poszczególnych placówek oznaczone są w terminarzu różnokolorowymi kwadratami, zgodnymi z tymi, które znajdują się przy mapie. Na ich podstawie możesz sprawdzić, gdzie przyjmuje specjalista.

Gabinety - każda placówka oznaczona innym kolorem kwadratu

 

Czy muszę być zalogowany w serwisie, aby dodać opinię o lekarzu?

Nie. Aby dodać opinię, nie musisz być zalogowany.

 

Lekarz, do którego chcę się zarejestrować na wizytę, nie ma aktywnego Terminarza. W jaki sposób mogę zapisać się na wizytę online?

Jeżeli specjalista nie udostępnia Terminarza Wizyt, nie ma, niestety, możliwości rejestracji wizyty online. Możesz jednak wysłać prośbę o udostępnienie Terminarza, za pomocą przycisku na stronie.

Prośba o udostępnienie Terminarza

 

Chcę się skontaktować ze specjalistą, jednak na Waszej stronie nie ma do niego numeru. Czy jeżeli do Was zadzwonię, podacie mi numer do lekarza?

Nie. Wszystkie numery kontaktowe dla Pacjentów są zamieszczone w naszym serwisie i nie jesteśmy w stanie, niestety, podać innych numerów.