Częste pytania


Znalazłem swój profil na portalu. Czy mogę go przejąć, czy też muszę utworzyć nowy?

Jeżeli dany profil nie jest przez nikogo użytkowany, możesz go przejąć – wystarczy kliknąć w przycisk Przejmij profil, a następnie uzupełnić wygenerowany formularz. Natomiast jeżeli przycisk ów się nie pojawia, oznacza to brak możliwości przejęcia danego profilu.

Wizytówka i przycisk przejęcia profilu

 

Nie otrzymałem maila z linkiem aktywacyjnym.

Jeżeli w ciągu kilku minut po rejestracji nadal nie otrzymałeś wiadomości e-mail z linkiem aktywacyjnym, sprawdź najpierw folder spam – istnieje prawdopodobieństwo, że wiadomość od nas została tam automatycznie przekierowana przez Twoją skrzynkę. W przypadku braku wiadomości w spamie – użyj funkcji ponownego wysłania maila aktywacyjnego, dostępnej tutaj. Gdyby jednak wiadomość nie dotarła w dalszym ciągu, skontaktuj się z obsługą portalu.

 

Ile płacę za rejestrację w serwisie i późniejsze korzystanie z Krajowego Centrum Pacjenta?

Za rejestrację w serwisie nie płacisz nic – założenie konta było, jest i będzie darmowe, podobnie jak użytkowanie portalu.

 

Ile płacę za uruchomienie Terminarza Wizyt?

Aktywacja i korzystanie z internetowego Terminarza Wizyt są bezpłatne. Jedynie pakiet smsów powiadamiających o zbliżającej się wizycie jest płatny, natomiast funkcja ta jest opcjonalna.

 

Przyjmuję w kilku różnych miejscach. Czy to oznacza, że muszę tworzyć kilka Terminarzy?

Nie musisz Tworzyć wielu terminarzy. Przy każdym z dodawanych terminów masz możliwość zaznaczenia, jakiej placówki on dotyczy. Terminy dla poszczególnych placówek oznaczone będą w terminarzu różnokolorowymi kwadratami, zgodnymi z tymi, które znajdują się przy mapie.

Gabinety - każda placówka oznaczona innym kolorem kwadratu

 

Jak mogę zmienić moje dane?

Swoje dane możesz zmienić po zalogowaniu na konto. Jeżeli nie masz jeszcze założonego konta, musisz najpierw się zarejestrować.

 

Zarejestrowałem się, chcę zmienić dane placówki i nie mogę. Dlaczego?

Dane placówki może zmienić tylko jej administrator. Jeżeli więc nie jesteś administratorem obiektu, w celu zmiany danych skontaktuj się z osobą, która zarządza placówką na portalu KCP.PL. W przypadku wątpliwości lub problemów możesz również skontaktować się z obsługą serwisu.

 

Nie mogę zamieścić zdjęć swoich i gabinetu - po dodaniu zdjęcia strona się odświeża i nie ma żadnych zmian.

Upewnij się, że rozmiar zdjęcia nie jest zbyt duży oraz format, w którym dodajesz zdjęcie, jest obsługiwany przez serwis. Przy próbie dodania zdjęcia niespełniającego wymagań, na dole strony pojawi się pasek informacyjny, komunikujący rodzaj błędu (np. zbyt duży rozmiar pliku). Pamiętaj, że obsługiwane formaty to JPG, PNG bądź GIF, a maksymalny rozmiar zdjęcia - 2MB. Jeżeli jednak przyczyną błędu nie jest sam plik, spróbuj dodać zdjęcia z innej przeglądarki. W przypadku dalszych trudności, skontaktuj się z obsługą portalu.

 

Jak mogę reagować na dodawane przez pacjentów opinie?

O każdej dodanej opinii jesteś informowany mailowo. Możesz również na nią odpowiedzieć po zalogowaniu na konto lub zgłosić naruszenie za pomocą przycisku, znajdującego się pod daną opinią.

Opinia i przycis zgłoszenia naruszenia