O lekarzu
Witamy na internetowym profilu. Twierdzimy, że lekarz Jakub Grabowski jest porządnym psychiatrą w Twoim mieście. Właśnie na tym profilu zawodowym przeczytasz prawdziwe opinie o pracy. Jako psychiatra Jakub Grabowski leczy zaburzenia psychiczne. Szuka przyczyn, analizuje wszystkie objawy, zajmuje się leczeniem pacjenta. Lekarz psychiatra w przeciwieństwie do psychologa, może przepisywać lekarstwa farmakologiczne. Jeśli masz wątpliwości wobec swojego zdrowia albo bliskiej Ci osoby, od razu umawiaj się na wizytę. Do kompetencji psychiatry należy m.in. leczenie Zespół lęku uogólnionego, Anoreksja (Jadłowstręt psychiczny), Zaburzenia obsesyjno-kompulsyjne (Nerwica natręctw), Choroba afektywna dwubiegunowa (Zaburzenia maniakalno-depresyjne). W mieście - Gdynia (woj. pomorskie), Jakub Grabowski przyjmuje w placówce Derm-Art, adres: ul. Batalionów Chłopskich 24. Zapraszamy do umawiania wizyt.
Cennik wizyt i usług
Wykonywane usługi | Cena |
wizyta lekarska (psychiatra) | |
pokaż więcej usług |
Miejsce przyjęć i kontakt
Brak mapy. Obsługa portalu została powiadomiona. Zapraszamy później.
Kliknij aby zobaczyć mapę
Terminarz wizyt
Byłeś na wizycie u tego lekarza? Dodaj opinię!
Podziel się swoim doświadczeniem, które jest niezwykle ważne dla innych pacjentów
Oceń lekarza
Opinie nie są dodawane automatycznie, aby Twoja opinia została dodana przestrzegaj regulaminu. Jak dodać opinię?Opinie
Podobni lekarze
Gdynia - znani lekarze
Izabela Tomaszewska diagnosta, Renata Skrobisz-Kormańska lekarz medycyny pracy, Anna Hyży-Topolewska radiolog, Andrzej Białas ginekolog, Jacek Wojciechowski chirurg, Kazimierz Łepek stomatolog, Aleksandra Replin psycholog, Małgorzata Dobrowolska internista, Grażyna Drywa stomatolog, Adam Jąkalski stomatolog, Andrzej Obrzut stomatolog, Danuta Pokojnikow stomatolog, Jolanta Czubińska-Surwiło kardiolog, Lucyna Kopecka-Mechlińska internista, Jolanta Micińska stomatolog
Ta osoba/podmiot jest Przedsiębiorcą - w związku z tym Konsumentom przysługują wszelkie prawa wynikające z przepisów o ochronie praw konsumentów.