PoradyW dobie Internetu, pacjenci to w nim najczęściej szukają specjalistów. Dlatego ważne jest odpowiednie uzupełnienie profilu - w sposób, który pozwoli przyciągnąć i utrzymać uwagę potencjalnego pacjenta. Jak to zrobić?
PoradyWszyscy specjaliści, którzy chcą zwiększyć liczbę pacjentów, wiedzą, że muszą odbierać telefony. W końcu każde połączenie może skutkować potencjalną wizytą. Jednak w rzeczywistości niemal 50% lekarzy nie odbiera telefonów od pacjentów. Czy istnieje rozwiązanie tej sytuacji?
PoradyProwadzenie profesjonalnego gabinetu lekarskiego wymaga od nas szczególnej dbałości o sprawny kontakt z pacjentem. Według przeprowadzonej przez KCP.PL ankiety, ponad 45% pacjentów nie jest zadowolonych z przepływu informacji przed wizytą, a 70% życzyłoby sobie wprowadzenia nowoczesnych i szybkich form komunikacji z lekarzem, takich jak wiadomości e-mail oraz SMS.
PoradyWiększość pacjentów przy wyborze specjalisty kieruje się opiniami innych osób – znajomych i rodziny, a coraz częściej tymi, które można znaleźć w Internecie. Jak wykorzystać je na swoją korzyść?
PoradyJesteś zmuszony odbierać telefony w trakcie wizyt pacjentów, aby móc zapisać kolejnych? Nie możesz przez to niekiedy skupić się w 100% na wizycie? Dowiedz się, jak rozwiązać problem!
InformacjeZ przyjemnością pragniemy poinformować, że w dniu dzisiejszym uruchomiliśmy nową funkcję portalu KCP.PL. Przygotowaliśmy możliwość wygenerowania widgetów - aplikacji, dzięki którym widoczny jest podgląd profilu lekarza, wraz z Terminarzem Wizyt online.
InformacjeZ przyjemnością chcielibyśmy Państwa poinformować o uruchomieniu ogólnopolskiej platformy medycznej dla Pacjentów i Lekarzy. Krajowe Centrum Pacjenta to bezpłatny system do zarządzania gabinetem lekarskim. Nasza platforma usprawnia codzienną pracę lekarzy poprzez udostępnienie Pacjentom możliwości umawiania wizyt przez Internet.